Lite pikar här o där....=)

Mia: Har nu hört från 2 håll att vi inte så sådär jättebra på att uppdatera vår blogg hahaha. Så NU har jag lite tid till det. Det tar ju lite tid när man inte e en van datamänniska. O eftersom de bara e jag (mia) som skriver här så tar allt mycke längre tid än om Per skulle göra de. För han e en VAN datamänniska..;)
Kommer knappt ihåg när jag skrev sist men blev uppdaterad i helgen av Lisa att de va när vi va i Balsby sist o hälsade på..O de va lääääängesen...ups!!
Så det har ju hänt en hel del sen dess kan jag lova..
Förutom då jobb som tar mycket tid så har vi hunnit med toddlerloppet, husvisningar, kalas, dop, hälsat på mina kusiner som öppnat en gårdsbutik i Yngsjö (lite smygreklem nu) Ligger efter ålrökeriet på höger sida när man kommer från stan väg 118...=)
Tiden springer som sagt iväg o jag är redan i vecka 25, va hos bm i veckan o allt va bra, lite kilo har man ju lagt på sig men de e sånt man får ta, synd bara att de e s¨å svårt att bli av me alla när den lille är ute. Men denna gången får man ju kämpa lite..
Bilderna som kommer upp är från toddlerloppet:

Kusin Melvin o Malte e startklara för toddlerloppet..=)


Pappa o Malte e på väg till uppvärmningen


Nu har Malte sprungit loppet o ville springa lite till..(kunde inte lägga upp ngn bild från själva loppet för då va det andra barn o föräldrar med)


Kusin Albin har fått sin medalj..


 Malte o kusin Olivia tar en liten tur i tivoliparken..=)

Tack o hej /Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0