Golfbanan.....

Mia: I helgen så var Per sååå sugen på att spela golf så han frågade mig o Malte om vi ville följa med..Alltid skönt me friskluft så vi klädde på oss o packade med fika, dricka, varma kläder o de viktigaste... golfbagen o den nya drivern o Maltes mini golfklubba. Inte för att jag trodde´att han skulle va jätteintresserad men de visade sig att jag hade FEL!
Han tyckte att detta va toppen, plockade bollar från ranchen o o försökte ivrigt få iväg dom....men en hand på klubban.
Pappa Per  va snabbt framme för att rätta den blivande stjärnan..ska ju börjas i tid haha. Men även jag tyckte att de va mysigt att följa med mina älsklingar till golfbanan..jo d e faktiskt sant haha!!!
Några bilder därifrån:



Plockar bollar!!!


Ser bra ut min favoriter!!!=)


Nu börjar de likna något....


Malte tar bort flaggan så Per kan putta i bollen..Malte vet hur han ska göra..haha


Familjebild på golfbanan

Mysigt hade vi o detta kommer säkert att upprepa sig....o Per o Malte var fantastiskt duktiga..PUSS till er!!
Tack o Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0